Pagini

miercuri, 15 august 2012

Blue mood


Astazi am incercat noua mea oja albastra de la Rimmel,si daca tot ‘’I’m in the blue mood’’sa vorbim putin  despre  exclusivitatea ținutelor cu rochie-albastră. Acestea au invadat covorul roșu la cele mai importante evenimente de gală ale anului 2012. Am remarcat și apreciat variate modele de rochii cu un aspect fabulos obținut și prin magia cromatică a spectrului tonal de albastru. De aceea, e oportun să facem un inventar al bijuteriilor care s-ar potrivi cu rochiile albastre.  Prin urmare, dacă, mai devreme sau mai târziu, anul acesta „riscați” să vă îmbogățiți garderoba cu ceva albastru, vă recomand câteva asocieri posibile și fericite cromatic.Ce ziceti,feeling blue already?

Today I tried my new blue nail polish from Rimmel, so, if  I'm in the blue mood ,let’s talk  a little about exclusive outfits with blue dress. They have invaded the most important red carpet gala event of the year 2012. I noticed and appreciated the various models of dresses look fabulous magic achieved by the blue color of the tonal spectrum. Therefore, it is appropriate to make an inventory of jewelry that would suit blue dresses. So if, sooner or later this year "risk" to enrich your wardrobe with something blue, I suggest some possible combinations and happy cromatic.What you say, feeling blue already?


5 comentarii:

  1. Cobalt blue is so gorgeous! Also a great fall transitional color!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe rochii ai ales iar manichiura arata impecabil! Albastrul inchis sau deschis la culoare arata intodeauna elegant pe unghii!

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca mi-ai vizitat blogul, am inceput sa te urmaresc si eu :)
    frumoasa manichiura!

    http://konadnails.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere